Driftsdata till internet

Re: Driftsdata till internet

clafa
"Dock så skall det vara på gång att man även kan få ut de siffrorna."

sent svar... Hur ska det vara på gång menar du?

mvh

Re: Driftsdata till internet

Haha Lars

Nu råkade jag också ut för code 400, är det en tillfällighet att min donation precis gick ut.

Sicka skitstövlar, ska försöka hitta något annat men har donerat för ytterliggare ett år.

Re: Driftsdata till internet

callec
Några minuter efter betalningsbekräftelsen så fungerade allt igen.....

Re: Driftsdata till internet

Hej Lars
Nu gick min donation ut och då vill inte Felix ladda upp data.
Detta fixade jag nu genom att gå in på settings i Felix och ta bort bocken attjag är donator.
Efter det fungerar det igen.