7.2kW i Sydostlig riktning 38gr. Lutning i Västra Götaland.

Re: 7.2kW i Sydostlig riktning 38gr. Lutning i Västra Götaland.

callec
Detsamma önskar jag dig
Jo, du har producerat väldigt bra framförallt på förmiddagarna.

Din anläggning ligger i Syd-Ost

Re: 7.2kW i Sydostlig riktning 38gr. Lutning i Västra Götaland.

jansimon
Tack för rättelsen! Såklart åt Sydost  Kortslutning i kontoret.

Ja jag har ju maxtopp tidigt så det är min paradgren. Sedan anar man ju att valet av inverterstorlek är rätt. 6kW till mina 7.2kW i SO läget gör att det maximeras på ett bra sätt. Bör ju ha rätt ok kylning oxå ändå. Skorstenseffekten verkar fungera oxå bra.