Ny anläggning 6,12kW på träställning (blev 9,24kW)

laddning av elbil

Henrik
Har precis skaffat en elbil som jag gärna laddar nu när solen skiner!
24 st Jam6 255W, 12 st Jam6 260W 3 strängar. 9,24kW. Fronius Symo 6.0 + 3.0 Vinkel 39 grader i rakt söderläge. Ställning på mark.
Soldemo Sträng 1&2
Soldemo Sträng 3

Re: laddning av elbil

spendera
Vad blev det för bil?
Jag provkörde en Nissan Leaf tidigare i veckan och blev lite sugen, men den var för liten för tillfället (har barn som åker bakvänd stol), men om några år.

Re: laddning av elbil

Henrik
Renault zoe intense. Mycket nöjd hittills!!
24 st Jam6 255W, 12 st Jam6 260W 3 strängar. 9,24kW. Fronius Symo 6.0 + 3.0 Vinkel 39 grader i rakt söderläge. Ställning på mark.
Soldemo Sträng 1&2
Soldemo Sträng 3

Produktion 2015

Henrik