Bra leverantörer/partners för större anläggningar

Bra leverantörer/partners för större anläggningar

Claes
Hej,

Jag är ute efter en leverantör/samarbetspartner som har erfarenhet från att bygga stora anläggningar.

Är det någon som har koll på detta? Försöker googla men verkar inte finnas så många större anläggningar i Sverige och de leverantörer jag hittat fokuserar mest på villaägare.

Jag är ute efter leverantörer till projekt >= 4 miljoner kronor.

Re: Bra leverantörer/partners för större anläggningar

Det är nog bra att ange vilken ort det gäller samt vilken typ av konstruktion som avses.
Ex.vis Göteborg, plant industritak etc.

Re: Bra leverantörer/partners för större anläggningar

Claes
Hej Callec,

Tack för snabbt svar!

Jag arbetar vanligtvis med storskalig vindkraft och vi ser nog inte att det ska vara bundet till en placering just i detta nu. Jag är egentligen ute efter någon part som arbetar över hela Sverige.

Re: Bra leverantörer/partners för större anläggningar

callec
Vi har en tråd här med bara leverantörer
Trots det så är det oftast billigare och bättre att ta en skånefirma till jobb i Malmö
Och en Sthlms firma bör jobba i Sthlmsområdet.
Sedan finns alternativet med firmor från lågprisländerna inom EU.

Re: Bra leverantörer/partners för större anläggningar

Claes
Länkade du till något? Hittar inte länken.

Re: Bra leverantörer/partners för större anläggningar

callec
Titta under "kunskapsbank"
Leverantörer av solelsystem

Re: Bra leverantörer/partners för större anläggningar

Claes
Tack!

Re: Bra leverantörer/partners för större anläggningar

kanske är Glacell det du söker, de har exv. installerat en stor anläggning på Skaraborgs Sjukhus Skövde.
En annan tänkbar är Kraftpojkarna, de har installerat en egen stor solcellspark. Vill även nämna Solkompaniet.

Re: Bra leverantörer/partners för större anläggningar

Re: Bra leverantörer/partners för större anläggningar

Claes
Stort tack för alla snabba bra svar! Jag har fått många bra kontakter att vidare på!