Uv-skyddad delad flexslang

1 meddelande Alternativ

Uv-skyddad delad flexslang

Perwis
Har en uv-skyddad flexslang ca 25 meter över från mitt bygge som kanske någon har användning av.

Det som är bra med den är att den är delad så att man lätt kan lägga den över en existerande solarkabel tex (se bilden på länken). Väldigt smidigt. Den är också tjock, diameter 29mm, så man får lätt plats med flera solarkablar.

Jag använde den inte då jag inte hittade några klämmor som passade den för fasaden.

Hör av dig om du är intresserad. Den finns i Stockholm. Skickas helst inte.

Det är denna (se länk för bild och specifikationer):

https://www.mg-solar-shop.com/cable-protection/fraenkische-2ppsm-29u-25-29mm-divisible-corrugated-conduit-25-m-black.html
30x275W Amerisolar AS-6P30 Poly, Fronius Symo 6kW växelriktare, Fronius Smart Meter, Schletter montagesystem för falsat plåttak, 5 graders lutning, Orientering NO.