Solcellsanläggning 3 KW

Lasse
Hej!
Har installerat ett 3kw system från nordensolar som fungerar mycket bra.Det driftsattes 18 september.Är den nån som har liknande storlek med lite driftdata.

Mvh//Lasse

Re: Solcellsanläggning 3 KW

DrivMedEl
Vad har du fått för driftsdata månadsvis? kan vara kul att jämföra med min 3,6kWp. Där finns data från september 2012.
Du hittar månadsvis från mitt projekt 3,12 - 3,6kWp. Har räknat om till kWh/installerad effekt för att lättare kunna jämföra.