Solceller från Winaico - ngn med erfarenhet?

Solceller från Winaico - ngn med erfarenhet?

sol2015
Hej alla

Tänkte lägga om mitt tak nu under våren och tänkte då passa på att installera solceller.

Har i samband med att försöka sätta mig in i solcellsteknik och vilka saker man bör tänka på kommit i kontakt med Enersol AB (http://www.enersol.se) som har varit väldigt proffsiga och tillmötesgående. Just nu söker dom även demoanläggningar vilket gjort att jag fått ett riktigt bra pris.

Dom säljer paneler från Winaico som verkar riktigt bra och prisvärda. Någon som har erfarenhet av Winaicopaneler?

// Anders

Re: Solceller från Winaico - ngn med erfarenhet?

Morby
Jag har inte hört talas om Winaico men de är nog säkert bra. Lägg gärna upp lite info från deras datablad om dessa paneler. Och så priserna på dem är en viktig sak att få veta.

Re: Solceller från Winaico - ngn med erfarenhet?

Har ingen erfarenhet av Winaico, men deras M6-perc faller mig i smaken.
En demoanläggning bör kosta mindre än 10.000:-/kw helt färdigmonterad och driftsatt.