SMA Sunny Beam Blåtandsdisplay

Dan

SMA Sunny Beam Blåtandsdisplay

Dan
Hej!
Har en SMA Sunny Beam liggandes, tror jag gav 2000kr för den, lådan finns kvar.

Se din produktion från din blåtandsförsedda SMA-inverter i vardagsrummet eller var du vill inom räckvidd.

http://www.sma-america.com/products/monitoring-control/sunny-beam.html

pris 1200 eller bud, kan skickas mot att köparen betalar frakt samt eventuella avgifter för säker betalning.
Dan

Re: SMA Sunny Beam Blåtandsdisplay

Dan
verkar som jag fått något meddelande av någon men kan ej läsa det hittar inte var man läser dessa så är någon intresserad så skicka ett mail på dan (punkt) zoomphoto snabel--a gmail punkt com eller skicka ett sms på noll sju noll trettiotre 88 88 två.

Re: SMA Sunny Beam Blåtandsdisplay

Norrlandssol.
Vad hade du tänkt dig för den?

Dan