Rekord idag

Mats Gustavsson
Hej om någon är intreserad gå in på http://www.suntrol-portal.com/de/page/Runna/day
så får ni se min fina kurva idag som jag är rätt stolt över
MVH Mats

Re: Rekord idag

Anders J
Otroligt stilig! Min ser mer ut som en diskborste då, med både moln och träd!
2,2 kW poly och 0,9 kW tunnfilm i Ösmo, 0,9 kW tunnfilm till snart. http://s-solel.se/vastergryt/

Re: Rekord idag

Riktigt snyggt!

Re: Rekord idag

Mycket snyggt, jag dokumenterar här:

Effektkurvorna brukar vara medelvärdesbildade över ett antal minuter, och en längre tidsperiod ger jämnare kurva.

Re: Rekord idag

Uffe
Så ska det se ut
Solskivan1: 42 x ZNShine ZXM5-96-250W, 10.5 kWp, Fronius IG Plus 100 V-3, Pac=8 kW, Helsingborg, 23° takvinkel, rakt söderläge
Driftsatt 2013-09-05 Fronius Solar.web PVOutput