Ovanligt billiga eller..?

A.Dent
This post was updated on .
Jag såg 230W paneler (ej tunnfilm) på secondsol.de för 80 EUR (+moms) per st och billigare om man köpte 40st. Det är 0,35 EUR/watt.
Är det vanligt att man kan se sådana priser där? Eller är det en ovanlighet så att man måste slå till fast man ligger väldigt tidigt i planerna på en solelanläggning?

Re: Ovanligt billiga eller..?

callec
Bra priser dyker alltid upp.
Avvakta tills du känner dig redo, pengarna bränner inte hål på din ficka

Re: Ovanligt billiga eller..?

Anders J
Jag har ju handlat av dem ett par gånger och jag tror också man kan vara litet kall. Signa upp dig för deras nyhetsbrev så får du en påminnelse ibland och kan passa på att titta runt regelbundet.
2,2 kW poly och 0,9 kW tunnfilm i Ösmo, 0,9 kW tunnfilm till snart. http://s-solel.se/vastergryt/

Re: Ovanligt billiga eller..?

A.Dent
Då får jag hia mig lite då. (hia, dialektalt för lungna ner9
:-)