Offerter?

Leif
Hej, kan någon tipsa mig på bra företag som kan lämna offerter på komplett anläggning?

Re: Offerter?

callec
Var i Sverige?

Re: Offerter?

Leif
Södra Norrbotten

Re: Offerter?

spendera
Vill du ha allt installerat och klart så är det inte så många som erbjuder detta i denna landsända. Vad jag vet har Pite Energi kompletta paket, ev. kan några andra energibolag också erbjuda detta i regionen.

Själv frågade jag på kompletta materialpaket från firmor i hela Sverige och gjorde största delen av installationen själv. Inkopplingen från DC-brytaren skötte en lokal elfirma som jag anlitade. Men det var deras första inkoppling så jag fick säga till hur det skulle kopplas men de gjorde tillslut färdiganmälan till nätbolaget.
Läser man på lite och frågar här i forumet så är det inte allt för svårt.

Re: Offerter?

På alla de offerter jag lyckades skrapa ihop så var det bara MeraSol som kunde tänka sig att åka till Kiruna och sätta upp anläggningen. Men det kostade en hel hög med pengar. Det slutade med att vi monterade själva. Södra Norrland är iofs en hel del närmare "Sverige" så det borde gå att lösa tycker jag.

Re: Offerter?

Hälsinge solceller
Hej Leif, om du fortfarande är intresserad räknar jag gärna på jobbet.

Vi på Hälsinge solceller tar oss gärna an jobb i norrland

Hälsinge solceller säljer, monterar och installerar solceller till humana priser.