Nya paneler från Ev power..

Norrlandssol.

http://www.ev-power.eu/Solar-Panels/

Re: Nya paneler från Ev power..

Mono Wafer
helt klart låga priser, kollat in 250W mono black, vet att moms ska läggas till, men ändå helt makalöst lågt. Med så stor diff mot andra leverantörer känner jag en tvekan, något lurt? Kvalite?

Re: Nya paneler från Ev power..

Norrlandssol.
Jag är än sålänge nöjd, köpte 22st 290w, men såg den nya 300w var tom billigare!

Re: Nya paneler från Ev power..

nelos
En större leverans i början på nästa vecka, låter bra.

http://www.ev-power.eu/_d3999.html
http://www.ev-power.eu/_d4012.html

Re: Nya paneler från Ev power..

Norrlandssol.
Damit, att man inte väntade litet, men kvittar iof, får se hur det ser ut i framtiden, kanske köper några 300w med microinverter, och var lite sugen på Ev bike kit med..

Re: Nya paneler från Ev power..

Anders J
Jag brukar hålla koll på EV Power, jag har ju köpt därifrån och de brukar leda prisligan, men jag missade det här för att strängen inte låg i de gängse kategorierna. Men att deras 240- och 290-wattare numera är 250 resp 300 W och att priset ligger nere mot 0,54 EUR/Wp, så har det väl varit sedan ett antal månader?

Vad vi väntar på är ju om det har skett någon kvartalsjustering av "den hemliga överenskommelsen" mellan Kina och EU, jag har inte sett någon sådan uppgift, men man anar ju att barriären 0,50 EUR kommer att passeras, frågan är ju då bara när och hur!

Däremot så är ju 85 EUR/st för mikroinvertrarna ett vasst pris, det har legat kring 100 länge.
2,2 kW poly och 0,9 kW tunnfilm i Ösmo, 0,9 kW tunnfilm till snart. http://s-solel.se/vastergryt/