Ny komplett anläggning av solceller 12300kWp / Örebro

Ny komplett anläggning av solceller 12300kWp / Örebro

Mariusz
This post was updated on .
Hej! Till salu: Ny komplett anläggning av solceller 12300kWp / Örebro Solpaneler Longi 410 W Mono WBS BF - 30,00 st / Totalt 12,3 kWp (Förväntas ge ca 12 062 kWh/år), Växelriktare Sungrow SG12.ORT - 1st Infästningar och montagematerial för korrugerad takplåt TP-20 - 1 sats. 0001.jpg 0002.jpg P.S. Jag är en privatperson! Inte ett företag eller en säljare! Av personliga skäl måste jag avbryta installationen i mitt hem.

Re: solceller till salu

Arne
Ange gärna exakt beteckning på panelerna, och även för växelriktaren och för montagematerialet.
Gärna foto på panel, växelriktare och montagematerial och det övriga du erbjuder.

Ange om det är begagnade grejer eller helt nytt. Ange även om panerna är svarta eller vanliga mörkblå?

Ange även var i landet grejerna finns, vilken stad. Ange även om det är för avhämtning eller om du kan tänka dig att skicka per fraktbolag.

Ange hur lång garanti det är kvar på panerna och växelriktaren.

Det går att redigera ditt inlägg ovan.