Kostal PIKO 7.0 / Centrosolar Powerstocc 7.0 12500:-

Kostal PIKO 7.0 / Centrosolar Powerstocc 7.0 12500:-

osse99

Säljer en begagnad 3 fas växelriktare Kostal PIKO / Powerstocc 7.0 KW

Växelriktaren är från 2012 och köptes med förlängd garanti till 10 år (7 år kvar?), har producerat 1,6MWh, bara inkörd med andra ord :-)

Rätt version för att vara godkänd i för anslutning till Svenska elnätet.

Kan visas i drift och jag ger gärna tips vad gäller installationen/konfigurationen.

Pris: Ge ett vettigt bud!

Lämnar givetvis skrivet kvitto så att eventuellt solcellbidrag kan utbetalas.

Tryck på min signatur till vänster: "osse99" och välj "skicka epost till osse99" så svarar jag så snart jag kan.

/AO

Re: Kostal PIKO 7.0 / Centrosolar Powerstocc 7.0 12500:-

osse99
Hej!

Inte ett enda bud eller intresseanmälan här och ingen som hört av sig efter 10 dagar på Blocket med över 500 visningar..

En av marknadens bästa och mest välkända växelriktare till under halva nypriset och med längre garanti än en nyköpt.

Undrar hur det är med intresset för solel egentligen?

Tacksam om någon kan tipsa om hur man kan sälja denna!

Det enda jag kan komma på själv är att annonsera ut den i Tyskland :-(

M.V.H

/AO

Re: Kostal PIKO 7.0 / Centrosolar Powerstocc 7.0 12500:-

callec
Jag tror att du bara skall avvakta.

tag bort priset och tillåt skambud.

Re: Kostal PIKO 7.0 / Centrosolar Powerstocc 7.0 12500:-

osse99
Hej!

OK, bra input, tack!

Priset borttaget och skambud tillåtna

Hoppas det händer mera nu :-)

M.V.H

/AO

Re: Kostal PIKO 7.0 / Centrosolar Powerstocc 7.0 12500:-

osse99
Sådär nu är den såld :-)

Blev nog en bra affär för både köpare och säljare.

Funderar på att använda pengarna till att köpa fler solpaneler (förståss)

/AO