Köp/sälj sektion

Dan

Köp/sälj sektion

Dan
Hej,

Har en begagnad solcellsanläggning att sälja, kanske hade det varit bra med en köp/sälj sektion av delar eller system...?

Re: Köp/sälj sektion

Det är fixat. Du är välkommen att inviga den nya köp och sälj-avdelningen.

Re: Köp/sälj sektion

Krux
Hade det inte varit bra med en egen dedikerad köp och säljavdelning för solcellsförsäljare, enbart för företag, där dom kan göra reklam och sälja sina prylar till oss tekniknördar. Om dom är "om sig och kring sig" så registrerar dom sig här för att visa att dom finns, tillgängliga att handla av. Finns ju sådana avdelningar i andra forum, så varför inte? (Nej, jag är ingen grossist, säljare eller företagare, jag vill bara köpa mig en egen anläggning inom snar framtid och ta del av bra erbjudanden)

Re: Köp/sälj sektion

Om något företag visar intresse så kan jag ju ordna en sådan avdelning.

Re: Köp/sälj sektion

Krux
Jag misstänker att den måste finnas för att det ska komma igång och användas spontant. Se på rikards forum, varmepumpsforum, han lever idag av reklamintäkterna som forumet ger och där är rejäl snurr bland annonserna både privag och från företag. :-)

Re: Köp/sälj sektion

Ett problem är ju att forumets plattform inte har några vettiga funktioner för att hantera annonser och annat kul. Jag skulle gärna byta till en annan plattform om det gick, men jag vet inte om det går att konvertera på något vettigt sätt.