Hur läser jag mina meddelande

Dan

Hur läser jag mina meddelande

Dan
har fått meddelande eller PM men hur fasiken läser jag dem måste ha fått hjärnsläpp hittar inte.

Re: Hur läser jag mina meddelande

Ojdå. Jag visste inte ens att man kunde skicka meddelanden, men jag ser att jag också har ett meddelande. Jag får undersöka saken. Någon som har några teorier?

Jag kör på en iPad, jag vet inte om det gör någon skillnad?

Re: Hur läser jag mina meddelande

När jag tittar på en tråd kan det stå " 1 meddelande" längst upp. Men det verkar som att detta bara visar hur många inlägg som finns i tråden. När jag är på forumets startsida står det ingenting.

Jag tror att det bara är en fel-översättning, det skall nog stå "1 inlägg" eller liknande. Om man tittar på andra trådar står det plötsligt "114 meddelanden".
Dan

Re: Hur läser jag mina meddelande

Dan
Ja det har du helt rätt i, tänkte inte ens på det.