Flera bidrag

andersb
Kan man söka bidrag fler än en gång om man kompletterar med en till anläggning på samma fastighet?

Re: Flera bidrag

Det funkade för mig när jag installerade mina två anläggningar 2012.

Re: Flera bidrag

magneten
Jepp det ska gå bra! Har fått bidrag utbetalt två gånger till samma privatbostad och en tredje ansökan är inskickad (fast på "lantbruksfastigheten" denna gången så slipper vi även momsen på anläggningen)

Re: Flera bidrag

Så som bidraget var utformat från början så var det:

Bara en anläggning på marken per fastighet.    Sätter man en på marken så får man sedan inte bidrag för de på byggnaderna.

Eller en anläggning på varje byggnad per fastighet.  Sätter man en per hus så får man inte bidrag för den på marken.

Delar man fastigheten i flera fastigheter så kan man få bidrag för varje ny fastighet.

Själv så fick jag bidrag först för den på huset och sedan ett nytt bidrag för garaget på samma fastighet. Sedan även för fritidshuset, en annan fastighet.

Sent: Thursday, June 15, 2017 8:08 PM
To: calle
Subject: Flera bidrag

Kan man söka bidrag fler än en gång om man kompletterar med en till anläggning på samma fastighet?

http://solcellforum.18852.x6.nabble.com/Flera-bidrag-tp5013535.html
To start a new topic under Frågor och svar, email [hidden email]