Emulsionen

Greta
Har en elcertifikatmätaret från Emulsionen. Har inte fått någon utbetalning i år. Har tydligen blivit oenighet mellan två aktörer inom företaget som slåss om oss kunder. Är det någon som har mer kunskap?

Re: Emulsionen

Arne
Har du inte lagt din fråga under fel rubrik?
Det finns rubriken "frågor och svar"

SV: Emulsionen

Använder mig också av emulssionens tjänster.

Vid 2016 års försäljning av certifikat så var värdet av dem under 10 öre. Frågan jag då fick var om jag ville sälja till det låga priset eller vänta.

Man kan ju spara dem länge.

Jag valde då att vänta tills priset på dem stiger. Emulssionen skulle försöka sälja dem till ett mycket bättre pris alt vänta till nästa år. Nu är vi snart där så potten borde nu vara dubbel. Får se vad försäljningspriset blir...

Jo Emulssionen och deras samarbetspartner har gått skilda vägar. Man fick ett nytt minneskort för programvaru byte. Alt var att behålla allt men skriva kontrakt med deras partner. Jag valde att behålla Emulssionen.

Får se sedan hur de har går med certifikaten...

Gör de rätt så ska Emulssionen ha alla mina certifikat och ingen annan.

Det borde gå å ringa alt maila å fråga.

Skickat från min Sony Xperia™-smartphone

---- Greta [via Solcellforum] skrev ----

Har en elcertifikatmätaret från Emulsionen. Har inte fått någon utbetalning i år. Har tydligen blivit oenighet mellan två aktörer inom företaget som slåss om oss kunder. Är det någon som har mer kunskap?

http://solcellforum.18852.x6.nabble.com/Emulsionen-tp5014274.html
To start a new topic under Solcellsanläggningar - Projekt, email [hidden email]

Re: Emulsionen

Ojdå, helt klart bättre att administrera/spara sina elcertifikat själv än att överlåta detta till tredje part...