Är detta ett seriöst företag?

Soliel
Hej, hade varit jättetacksam om någon med koll kan svara på en fråga. Fick i dagarna reklam från ett elföretag vid namn Braxel, som bland annat jobbar med solcellsinstallation. Så min fråga är - Är det någon som har haft med detta företag att göra, vad de bra/dåliga att ha att göra med?

Re: Är detta ett seriöst företag?

Morby
Jag har aldrig hört talas om denna firma då jag inte bor i denna landsända.
Men där emot kan du fråga dom om priserna vad de tar för en montering på taket men då då bör du tala om vilken yta du tänker använda för solelsinstallation.
Du kan även fråga vad en solpanel kostar så du har nåt att jämföra med.

Re: Är detta ett seriöst företag?

Tittar man på allabolag etc. Så har firman mycket god ekonomi och en bra ökningstakt.
Är du på västkusten så titta på www.nordhenergy.se , dom kan jag rekommendera.