Vilka installerar solanläggningar norr om Dalälven?

Vilka installerar solanläggningar norr om Dalälven?

Sven-Olof Johansson
Hej!
Jag går en utbildning i vindkraftteknik, och snart börjar det dra ihop sig till praktik. Eftersom jag är intresserad av solel så skulle det vara intressant att göra en praktikperiod på en firma som installerar solpaneler, och eftersom jag går på en studentbudget skulle det vara bra om den firman fanns någonstans norr om Gävle och söder om Skellefteå.
Någon som har tips på en bra firma?

/s-o

Re: Vilka installerar solanläggningar norr om Dalälven?

nelos
Solenergi i norr:

http://www.solenerginorr.se/

Re: Vilka installerar solanläggningar norr om Dalälven?

nelos
Dala värmesystem:
http://www.dalavarmesystem.se