Viessmann pris

Kimppa
Hej,är rookie inom solpaneler men intresset väcktes efter ett besök hos Viessmann.
Är det nån som har erfarenhet av Dom?
Nu hann jag bara prata lite snabbt med säljaren men normalinstallation på jag skulle gissa 20paneler som ger ca 5000kwh Skulle kosta 65.000kr inklusive allt material. Det man behöver kosta på är en elektriker som kopplar.
Sen fick du avdrag på 13.000kr enligt han så ca 50.000kr låter inte dyrt enligt mig.
Ni som är mer pålästa inom ämnet vad säger ni?

Re: Viessmann pris

callec
Priset är inget att säga om förrän man vet innehållet.

Re: Viessmann pris

Kimppa
Har mailat företaget idag och begärt spec på vad som ingår.