Varnings skyltar

Odd

Varnings skyltar

Odd
Hej Micke

Fint och inspirerande forum du har skapat.
Jag håller själv på att installera en liten anläggning 750W tot.
Och har kommit fram till elinstallationen.
Vet någon om vilka skyltar som skall användas?
Jag är även intresserad av dina varnings skyltar.
Skulle du kunna lägga upp dom så man kan ladda ner dom eller ta några bilder så man kan skapa något eget.

/Odd

Re: Varnings skyltar

Hejsan

I den här broschyren finns lite info om vad som krävs. http://www.svensksolenergi.se/uploaded/pdf/installationsguidesolceller07.pdf

Och här är en Word-fil med mina skyltar: Varningsskyltar.doc Jag tar dock inget ansvar för att skyltarna är korrekta.

Lägg gärna upp lite bilder i projektavdelningen och berätta om ditt projekt.

/Micke
Odd

Re: Varnings skyltar

Odd
Varnings skyltar filen fungerar inte.
när jag försöker ladda ner den så får jag en Zip fil som innehåller olika .XML filer

/Odd

Re: Varnings skyltar

Jag döpte om filen. Prova igen nu...

Re: Varnings skyltar

Det verkade inte heller fungera. Men nu har jag sparat om den i riktiga Word och laddat upp den igen. Försök en gång till, funkar det inte så mejlar jag den till dig.
Odd

Re: Varnings skyltar

Odd
Jag laddade hem .doc filen och döpte om den till .docx och då kunde office läsa den

Tack

/Odd