Varför köpte ni solpaneler?

Questionable
This post was updated on .
CONTENTS DELETED
The author has deleted this message.

Re: Varför köpte ni solpaneler?

tor_fransson
Försökte svara men det är inte _en_ faktor som avgör beslutet. Skulle säg att det är i princip alla de uppräknade faktorerna sammanvägt.

Det gick alltså inte att välja mer än en faktor i surveyn.

Re: Varför köpte ni solpaneler?

Som sagt, det är inte EN orsak till att vi köpte, utan ett flertal.
Ex:
Det var intressant att se om solceller fungerar i lappland - det gör dom.
Går det att få ut energi ur midnattssolen? - Det funkar, ger inte mycket, men det ger iaf något.
Ekonomiskt, finns det någon ekonomi i detta? Även här är svaret ja.

Om jag kan svara ja på mina funderingar, kan jag då påverka någon annan att också köpa? Nej inte än iaf, jag har några som är väldigt intresserade, men ingen som slagit till än.

Hm, när jag nu skriver detta så finns det nog ett svar: Jag är nyfiken av mig och ville veta mer.