Ute Gym

Trapz
Health
Kollade en del youtube klipp på folk som tränar endast med egen kropps vikt och blev lite inspirerad. Lite efterforskningar och diy om chinsräcken och dipsställningar byggde ja ett eget.
Har byggt de av 3 m 18x14 stolpar, 32 mm och 40mm galvade rör. Som jag grävde ner ca 60 cm och gjutit med betong.

Nån som har gjort nått liknade?
40 st Trina Solar mono 275W 11,00
40
66,8
 KW Svart monokristallin 275
Solar Edge SE17K
-
1
Solar Edge P600
11kw söderläge solaredge delat på villa tak och garage

Re: Ute Gym

Hasse
Ditt gym ser riktigt bra ut! Har lite frågor som jag hippas du vill svara på! Var handlade du virke och rör och vad kostade det? Räckte det att ”bara” gräva ner stolparna 60 cm? Svajar det något?