Tips på bra elektriker

1 meddelande Alternativ

Tips på bra elektriker

Venturi

Hejsan.

Är på jakt efter en bra elektriker som kan hjälpa till och driftsätta en anläggning som jag tänkte få ihop den kommande tiden.

Är inte så insatt men har forskat en hel del den senaste tiden angående solceller och planerar att bygga en markanläggning i trädgården och tänkte göra då allt utom elinstallationen och då driftsättning samt det administrativa som föranmälan mm.

Vill få detta projekt i rullning snarast och vore bra att få iväg en föranmälan snarast då handläggningstiden på Skånska Energi är upp till 3 månader.

Är otroligt tacksam för tips om en elektriker som kan ta mig an som kund snarast.

Med vänlig hälsning
Peter