Tillräckligt med sol

Re: Tillräckligt med sol

Lena
Ja den är fantastisk. Tack för tipset Anders! Har full dialog nu med Göran :-)
Lena

Skickat från min iPhone

28 aug 2014 kl. 23:38 skrev "nelos [via Solcellforum]" <[hidden email]>:

Kul projekt, gillar denna klocka:

https://www.youtube.com/watch?v=LkYj0Hau3eM&feature=youtu.be

http://www.loligo.se/

http://solcellforum.18852.x6.nabble.com/Tillrackligt-med-sol-tp5005549p5005628.html
To unsubscribe from Tillräckligt med sol, click here.

RE: Tillräckligt med sol

Anders J
Sådär i största allmänhet tror jag att solcellsnördar är trevligare och mer kreativa människor än de flesta men att man ska vara försiktig att extrapolera den trevligheten till Flashback ;-)
2,2 kW poly och 0,9 kW tunnfilm i Ösmo, 0,9 kW tunnfilm till snart. http://s-solel.se/vastergryt/

RE: Tillräckligt med sol

Lena
Haha!
Är du också ingenjör som Göran?
Lena

Date: Fri, 29 Aug 2014 01:37:23 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]
Subject: RE: Tillräckligt med sol

Sådär i största allmänhet tror jag att solcellsnördar är trevligare och mer kreativa människor än de flesta men att man ska vara försiktig att extrapolera den trevligheten till Flashback ;-)
2,2 kW poly i Gryt, Ösmo, 1,8 kW tunnfilm på gång!
http://s-solel.se/vastergryt/

http://solcellforum.18852.x6.nabble.com/Tillrackligt-med-sol-tp5005549p5005631.html
To unsubscribe from Tillräckligt med sol, click here.

RE: Tillräckligt med sol

Anders J
Och sannolikt ganska lik, mina gråa hår till trots...
2,2 kW poly och 0,9 kW tunnfilm i Ösmo, 0,9 kW tunnfilm till snart. http://s-solel.se/vastergryt/
12