Testar hur man lägger upp bilder från min iPad

Testar hur man lägger upp bilder från min iPad

malbeck

Re: Testar hur man lägger upp bilder från min iPad

På min Padda trycker man på "Insert image" ovanför textfältet där man skriver sina inlägg. Man måste trycka två gånger verkar det som.

Sedan trycker man på "Välj fil" uppe till vänster i det lilla fönster som öppnas.

Sedan väljer man "Välj befintlig" för att bläddra fram en bild i iPaden.

Funkar det inte för dig?

Re: Testar hur man lägger upp bilder från min iPad

Ok, jag ser nu att det var ganska länge sedan frågan ställdes...