Solligan...

Westcoast
Trots allt lite nöjd över att min anläggning levererat i linje med vad Solaredge site designer gett som prognos för mig här i Göteborg när SMHI rapporterar dessa siffror om soltimmar i år: http://www.svt.se/nyheter/har-har-det-varit-varmast-i-sverige?cmpid=del%3Apd%3Any%3A20160812%3Ahar-har-det-varit-varmast-i-sverige%3Anyh Bor iofs nära kusten, men det ser lovande ut för kommande år...

Re: Solligan...

TommyE
Vi kom på plats 11 av 14 :-(
Vi backade lite mot plan i juli, men vi ligger ändå på plus över de tre månader som vi kört. Tyvärr har augusti inte visat någon sol alls att tala om, så det kommer bli minus igen och nu kommer nog årsplanen också att bli minus.