Solenergi Produktkatalog

1 meddelande Alternativ

Solenergi Produktkatalog

Mono Wafer
Vid surfande sprang jag på en "Solenergi Produktkatalog 2016" från Rexel Energy Solutions. Lägger inte in länken som reklam för deras produkter,  utan för det var första gången jag sett solel produkter med E-nr. alltså elgrossistnummer. Kanske kan vara bra om man vill be sin elektriker beställa hem något.
Katalogen innehåller även allmän information om installation av solelanläggningar. Ni får kolla själva, 88 sidor är den på.

http://publ.ljungbergs.se/publ/2153699_Katalog_Solprodukter_2016/#1/z