Solelsbranchen bondfångeri?

1 meddelande Alternativ

Solelsbranchen bondfångeri?

futurel
Håller på med att ta in offerter för att bygga en komplett nyckelfärdig solcellsanläggning på en villa.

Man bör jämföra innan man köper, vilket jag gjort då det tidigare gällt nytt tak, ledningar, kök med mera som hör till husägande.

Flera av de leverantörer som jag hört av mig till rörande solpaneler har varit behjälpliga med att svara på möjliga och omöjliga frågor. Har fått några bra svar som varit utförliga men idag fick jag ett gott skratt.

Vattenfall gör reklam för att man skall skaffa solceller genom dem. Så jag hörde av mig men blev rejält besviken.

Dom vill 2.000:- för att lämna offert!

Den leverantören strök vi fortare än en Tesla accelererar