Solcellspaket på Bauhaus

nelos
Idag hade Bauhaus ett erbjudande på solcellspaket:

4kW: 63995 + 19900 kr
6kW: 99995 + 24900 kr

De har tidigare skrivit om paketen i pressmeddelande, så erbjudandet i sig var ingen nyhet:
http://news.cision.com/se/bauhaus/r/nu-blir-det-enkelt-for-privatpersoner-att-producera-egen-miljovanlig-el,c9380846

Det är inte heller de bästa priserna på solcellsanläggningar, det går att komma ner en bit i pris hos mindre leverantörer.

Men det är den första solenergilösningen jag sett få en så pass prominent plats i en byggvarubutik.

Här finns mer information:
http://bengts.blogg.viivilla.se/2013/03/07/bauhaus-ny-systemleverantor/

Re: Solcellspaket på Bauhaus

Andreas
Nästan 20' för installation känns mycket väl tilltaget..!! Min anläggning kostade noll kr i arbetskostnad, ändå dyrt..