Solarweb

HåkanJ
Hej
Jag kommer inte inte på Fronius Solarweb. Gör jag fel eller är den ej tillgänglig? Någon som vet?

Re: Solarweb

TommyE
Den är igång, loggade precis in.

Re: Solarweb

HåkanJ
Jag kommer in på appen men inte på deras www site.

Re: Solarweb

TommyE
Mysko, jag har varit inloggad sedan jag skrev meddelandet - inte för att jag tittar på den, vi har fått snö så vi har produktionsstopp.