Simulera skuggning

A.Dent
This post was updated on .
Finns det något program som man kan lägga in grannars hus och andra saker som kan skugga anläggningen och se hur de skuggar sin tänkta anledning?

Jag råkade lägga det i fel forumdel, kan moderator flytta det rätt?

SV: Simulera skuggning

calle

Pvsyst gör jobbet åt dig.
Gratis i 30dagar

Skickat från min Sony Xperia™-smartphone

---- A.Dent [via Solcellforum] skrev ----

Finns det något program som man kan lägga in grannars hus och andra saker som kan skugga anläggningen och se hur de skuggar sin tänkta anledning?

http://solcellforum.18852.x6.nabble.com/Simulera-skuggning-tp5007191.html
To start a new topic under Solcellsanläggningar - Projekt, email [hidden email]