Reklam på forumet!

Hej allihopa

Som ni kanske har märkt finns det nu plötsligt en massa reklam här på forumet. Detta beror på att jag måste betala in en liten avgift för att slippa reklam. Avgiften förbrukas fortare ju fler besökar forumet har och när pengarna börjar ta slut är det bara att betala in avgiften igen för att slippa reklam. Nu har jag inte hunnit betala in avgiften, och jag lär tyvärr inte kunna betala den på ett par dagar, så under tiden får vi dras med reklam.

Jag kan garantera att jag inte tjänar en krona på reklamen och att den skall bort så fort jag har tagit mig igenom en helg full av 40-årsfirande.

Med vänlig hälsning,

Re: Reklam på forumet!

magneten
Toppen,  fick för mig att det var nån inställning i min nya telefon då reklamen dök upp samtidigt som jag fick en ny lur...

Tackar och bockar för ett reklamfritt forum! ☺

Re: Reklam på forumet!

Nu skall reklamen vara borta. Jag har dock ändrat inställningarna så att reklam fortfarande visas för de besökare som inte är inloggade som medlem på forumet. På så sätt blir det lite billigare för mig eftersom jag får betala för varje sidvisning på forumet.

Re: Reklam på forumet!

magneten
finns det någon donera funktion? så kan ju folk som har pust bidra med en slant till detta eminenta forum ☺

Re: Reklam på forumet!

nelos
Ska man skicka pengar är Bitcoin ett enkelt sätt.

Men annars är ju en möjlighet att man betalar direkt till Nabble,
Jag skulle kunna bidra så ingen reklam visas även om man inte loggat in.

Re: Reklam på forumet!

jansimon
Hahaha! Tänkte för en stund sedan att det borde gå att donera lite för detta suveräna forum! Det skall väl inte vara så svårt?!?