Pulsutgång SMA 5000

Re: Pulsutgång SMA 5000

Solarlars
Det är ju det lustiga att elhandlare och nätbolag i samma koncern som har samma information i bakomliggande system kan presentera dem olika. Jag har ju jobbat där i ett tidigare liv så det är inte kors i taket men jag trodde de hade kommit en bit på nätsidan.
Hisingen, Göteborg, sydläge -8° SO
18 st LG285, 28,8 m2, 5,13 kWp, SMA 5000

Re: Pulsutgång SMA 5000

Solarlars
Lite off-topic på trådrubriken, men senast jag var inne på "Mina Energisidor" på Göteborg Energi (nätbolaget) så hade de tagit till sig av min och andras feedback. Nu finns även dygns- och timdata där och man kan smidigt ladda ner via en excelfil. Inte snabbt, men bra jobbat GE!
Hisingen, Göteborg, sydläge -8° SO
18 st LG285, 28,8 m2, 5,13 kWp, SMA 5000
12