Porrspam från forumet, eller?

linnar
Jag fick för en tid sedan mejl från forumet:

HI!)) 🙊😊😏😌😉 Are you considerate and thoughtful of others? 😋😽😌 ➩➩➩➩ VIEW MY NUDE PICTURES

_____________________________________
Sent from http://solcellforum.18852.x6.nabble.com

Vad är detta för mejl och varför skickas den från forumet?

Re: Porrspam från forumet, eller?

tor_fransson
Stod det vilken användare det var från? Så vitt jag kan se går det inte att använda forumets epostfunktion utan att vara registrerad användare. Om du skriver ut vilken användare det är så kanske en moderator kan ta bort och blockera den användaren?

Skall tillägga att det faktiskt verkar finnas folk nånstans i världen som har betalt (dåligt betalt förmodligen) för att sitta och registrera sig på forum och skicka obegripliga meddelanden.

Re: Porrspam från forumet, eller?

linnar
Det fanns inget användarnamn, bara det som jag postade.
Fanns inte ens någon länk till något.