Min DC Volt beter sig konstigt.

TommyE
Hej.

Har någon en ide om varför min DC kurva ser ut så här?

Den gör en rejäl dykning, vid nästan samma klockslag varje dag. Vad jag kan se så finns inte motsvarande dykning i produktionskurvan. Mysko

Re: Min DC Volt beter sig konstigt.

TommyE
Kan ju lika gärna klippa in en bild med produktionen i.

Det samma bild, men med produktionskurvan aktiverad.

Re: Min DC Volt beter sig konstigt.

callec
Så är det för mig också
Spänningen faller snabbt när produktionen startar/ökar för att sedan sakta återgå till normal spänning.

Re: Min DC Volt beter sig konstigt.

Mmm så är det säkert  Tidpunkten då det händer sammanfaller med att skuggan från skorstenen försvinner från panelerna och produktionen drar på.

Men då är det normalt och inget att oroa mig för - tackar.