Login PVoutput

callec
När jag sitter och tittar på PVo med min Ipad får jag ständigt problem med att logga in på nytt.
Det räcker med 15 minuters inaktivitet eller att jag kikar på blocket, hemnet eller något annat.
På datorn har jag autoinlogg och inga problem.
Finns det något sätt att lösa detta problem för Ipad?

Re: Login PVoutput

Använder jämt ipaden, har jämt fönstret öppet, och öppnar nya flikar till andra sidor, vet inte om jag är inloggad, men behöver endast vara detta för att ändra inställningar, annars ser jag precis allt..

Re: Login PVoutput

callec
Jo, det går att se det mesta men inte allt om du inte är inloggad.
Ex.vis försvinner teaminnehållet på eftermiddagen om du är utloggad.
Ser ut så här

Re: Login PVoutput

Lunken
EX. på team innehållet, kommer man åt via dagens datum iställe, när man inte är inloggad.

Är nog samma på datorn tycker jag att det tar inte länge innan man blir utloggad.

Re: Login PVoutput

Norrlandssol.
Är aldrig inloggad, endast när jag skall komma åt Settings, och det är väldigt sällan..ser allt jag önskar veta utan att vara inloggad.