En bluff "EdbMails OST to PST Converter "

En bluff "EdbMails OST to PST Converter "

Svenne
Hoppas Admin kan ta bort meddelandet innan någon blir lurad att installera virus i sin dator.

Re: En bluff "EdbMails OST to PST Converter "

Nu har jag tagit bort det inlägget. Tyvärr har jag inte möjlighet att agera så snabbt alla gånger.

Om ni ser scam-inlägg så svara gärna med en varning direkt i det aktuella inlägget

Re: En bluff "EdbMails OST to PST Converter "

Paul Miller
Om du står inför problem för konvertering av OST-filer till PST-format, ta inte spänning och försök det här OST till PST Converter-verktyget som är helt tillförlitligt och populär programvara för att konvertera OST-filer till PST-format. OST till PST Converter ger dig enkla steg för konvertering från OST till PST-format.

För mer information besök här: - http://www.osttopstapp.com/