Bra betalt imorgon den 25/6 2020

2 meddelanden Alternativ
Svara | Threaded

Bra betalt imorgon den 25/6 2020

solis
Det händer konstiga saker med timspotpriset på Nord Pool.

Kl 08 rusar timspotpriset upp från redan höga 50 öre ända upp till 1:50 för att gå upp en bit över 2 kronor mitt på dagen och sen återgå till mer normala priser kl 15:00. Vad som är än bättre är att det verkar bli riktigt soligt!

Det blir klirr i kassan och bra för oss mikroproducenter! Har sett ganska höga elpriser senaste dagarna men inget liknande detta. Det får gärna hålla i sig hela sommaren för min del.
Svara | Threaded

Re: Bra betalt imorgon den 25/6 2020

Zyberdude
Mera service på kärnkraften....