Bengt flyttar bloggen från Vi i Villa!

Anders J
Ny domän http://bengtsvillablogg.info.
2,2 kW poly och 0,9 kW tunnfilm i Ösmo, 0,9 kW tunnfilm till snart. http://s-solel.se/vastergryt/

Re: Bengt flyttar bloggen från Vi i Villa!

nelos
Bra att det händer något på solcellsfronten.

Har dock noterat att Bengt inte en enda gång har skrivit något om http://www.solcellforum.se/.

Han har släppt igenom några inlägg som har länkat till solcellforum har jag sett , men i övrigt inte ett enda omnämnande från hans sida (har jag missat något?).
(Det finns faktiskt en länk i länksamlingen)

Det skulle vara klädsamt från hans sida om han kanske kunde nämna sveriges största och mest aktiva solcellforum.

Men det är bra att det rör på sig.

Re: Bengt flyttar bloggen från Vi i Villa!

Bengt Stridh
Tack för länkuppdateringen!

Solcellsforum lade jag tidigt in i länksamlingen på bloggen, så ni är omnämnda! Bloggen har haft ca 670 000 sidvisningar sedan starten, så ni borde få en del besökare via länken.

Re: Bengt flyttar bloggen från Vi i Villa!

magneten
Välkommen till solcellforum Bengt!

Re: Bengt flyttar bloggen från Vi i Villa!

Jo, jag hittade hit via din blogg.

Re: Bengt flyttar bloggen från Vi i Villa!

Tack Bengt, är en av dina allra mest hängivna besökare på dina sidor.
Ska givetvis registrera mig på din nya webbplats.

Vi har nog en del gemensamt även förutom solcellsintresset, tror vi båda pluggat i Uppsala exempelvis.