2,16 kWp poly och 0,9 kWp tunnfilm (och 0,9 kWp tunnfilm på gång) i Gryt, Ösmo

Re: 2,16 kWp poly och 0,9 kWp tunnfilm (och 0,9 kWp tunnfilm på gång) i Gryt, Ösmo

Anders J
Tjoho, 2,93 kW idag kl 13:09, inte illa för en anläggning på nominellt 3,06 kWp som spretar hälften åt sydväst och hälften åt sydost i mars. Fast det är ju innte över sig mycket mars kvar! Måste ha varit en sådan där "molnkantsbrytning" som jag sett ibland och som man ser med minutregistrering.

Jag har också fått upp underarbetet till nästa 0,9 kW-etapp på stalltaket.
2,2 kW poly och 0,9 kW tunnfilm i Ösmo, 0,9 kW tunnfilm till snart. http://s-solel.se/vastergryt/
12